محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 813

بیوگرافی باریش آردوچ


باریش آردوچ بازیگر محبوب و سوپر استار ترکیه که به 4 زبان زنده دنیا تسلط دارد. و این بازیگر عاشق بازیگری است و اینکه این بازیگر نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده در صفحه مجازی دارد. که با حالیشه همراه باشید. که تا در ادامه بیوگرافی و زندگی شخصی باریش را برای شما به اشتراک بگذارد .

بیوگرافی باریش آردوچ

باریش آردوچ متولد 9 اکتبر سال 1987 که این سال برابر با 17 مهر سال 1366 است. و این بازیگر در سوییس متولد شده است. این هنر پیشه کشور ترکیه با ملیت آلمانیایی و ترک است. این بازیگر بعد از مدتی زندگی در سوییس به همراه خانواده خود به استانبول مهاجرت می کنند .

تحصیلات باریش آردوچ

باریش دوران ابتدایی و متوسطه خود را در کشور ترکیه گذرانده و این بازیگر مسلط به چهار زبان یعنی ترکیه ، انلگیسی ، آلمانی ، اسپانیایی بوده است. که این بازیگر یک برادر بزرگ تر از خود و خواهر کوچک تر از خود دارد .

باریش اردوچ

باریش و گوپسه اوزای

گوپسه بازیگر ترک نامزد اردوچ می باشد. و متولد 30جولای سال 1984 بوده که برابر با 8 مرداد سال 1364 می شود. گوپسه از ساه پوستان مسلمان می باشد . گوپسه اوزای فارغ التحصیل رشته رادیو تلوزیون بوده و در فیلم کمدی deliha برنده جایزه موفق ترین زن بازیگر را دریافت کرد .

شروع شهرت باریش آردوچ

باریش با شرکت در یک شوی تلوزیونی شروع کرد. و بعد از مدتی توانست با بازی در فیلم ها و سریال ها محبوبیت را از آن خود کند. اوج محبوبیت باریش در سریال بسیار جذاب عشق اجاره ای با بازی در کنار دفنه در سال 2017 بود .

این دو بازیگر در این سریال مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است .

فعالیت های باریش

باریش بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان و به پایان رساندن درس خود در دانشگاه تونست در آکادمی ورزشی ثبت نام کند. و به مدت 8 سال نجات غریق بوده و در سال 2016 توانست در رشته بکس یکی از اعضای باشگاه بکس و مبارزه باشد. همچنین در رشته های ورزشی شنا ، غواصی ، بسکتبال ، فوتبال ، هندبال و قایقرانی شرکت کرده است .

باریش بعد از اینکه در آکادمی ورزش ها در رشته های مختلف توانست رتبه ها را کسب کند. توانست وارد دانشگاه آکادمی تائتر و بازیگری شده و علاوه بر بازیگری جذابی که این بازیگر داشته در این باره توانست برنده ” بهترین بازیگر نقش اول مرد ” در ترکیه شده بود .

باریش توانست سفیر حسن نیت انجمن برای زندگی بدون سرطان در ترکیه است. باریش و آلچین سانگو با بازی در سریال عشق اجاره ای توانستند. محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کنند. و همچنین این دو توانستند جوایز زیادی را کسب کنند.

شهرت باریش

حقایق و دانستنی ها درباره باریش آردوچ

باریش در زندگی شخصی خود خیلی به دنبال هدف وبرنامه است. بعداز پخش سریال های خود که دارای مشهوریت او شد. دیگر به دنبال این بود. که برای کار های خود برنامه داشته باشد. تا بتواند کارهایش را به درستی پیش ببرد .

و باریش در ادامه بیان کرد که او فقط به دنبال این است. که فرد خوب و همیشه در تلاش است که به هدف خود برسد. و اصلا حتی اگر شهرت خود را هم از دست بدهد برای او اهمیتی ندارد .

و او حتما یک روز می خواهد یک پدر خوبی شود. و او در ادامه بیان کرد که در زندگی برنامه چندان مهمی ندارد ولی عاشق کودکان و حتما یک روز پدر هم خواهد شد .

باریش از افراد دروغگو و افرادی که راست موضوع را به او نمی گویند اصلا خوشش نمی آید. و همچنین درباره این موضوع اعلام کرد. که برخی افراد اگر در کار هایشان از بقییه سوء استفاده کنند اصلا نمی توانند تحمل کنند.

باریش آردوچ در کار تبلیغات بسیار معروف است. و همچنین اولین کار تبلیغاتی این بازیگر در دریمود و در حال حاضر هم در تبلیغ گارانتی بانکسی بازی می کند و در این زمینه یعنی تبلیغات خیلی به باریش پیشنهاد کار می شود .

باریش در جشنواره هایی که مربوط به کمک مردمی بوده خیلی شرکت می کند. برای مثال نمونه هایی که این بازیگر در آن شرکت کرده زندگی بدون سرطان ، هاچیکو و خیلی از جشنواره ها که درباره این موضوع می باشند فعالیت داشته است .

نخستین سریال باریش

نخستین سریالی که باریش آردوچ در آن بازی کرد به نام خانم کوچک و نخستین فیلم سینمایی که از این بازیگر پخش شد به نام فقط تو بود .

و در ادامه لازم است بیان شود باریش اردوچ بازیگر محبوب و مشهور ترکیه عاشق حیوانات است. و در خانه خود از یک سگ به اسم مودرو و دو گربه نگهداری می کند و این بازیگر خیلی به حیوانات احترام می گذارد.

  انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما